KLIK UNTUK DAPAT HADIAH

Friday, October 31, 2008

DAH PANDAI PIJAK KEPALA!!!!

gua tak tau macamane gua nak mulakan citer ni..tapi gua tetap kene mulakan dulu kalo tak macamne nak berahir. tol tak kengkawan gua??
ok. gua mulakan ceritera gua ni k. buat pengetahuan semua arini gua nak melahirkan ketidakpuashatian gua kepada makhluk perosak negara nih..gua taknak mengata sape2 tapi bagi sesape yang terasa dgn gua,gua pedulik hape. lantak lu lah nak terase ke tak..
ok!! citer dia camni..
gua dah dekat 2 tahun dah dok kat shah alam ni so, gua dah boleh mencilok2 kemana saje gua mau cilok..cilok sana cilok sini..bek punyer cilok..kahkahkah..
pada suatu hening yang begitu dingin..gua melepak la kat tasik shah alam bersama anak2 dan isteri..sampai satu ketika gua terase ingin terkincit plak.gua pe lagi! pegi la cari tandas berdekatan..
sesampainya gua di permukaan tandas tersebut tiba2 pandangan gua tersasar ke satu perlakuan aneh segerombolan mat-mat indon dan minah2 indon yang gua ibaratkan sebagai sampah..semak betol mate gua mase tu..dengan baju yg tak senonoh ala2 perogol yg lelakinya.pakai suar lap taik anjing.pempuan lak macam pelacur berkeliaran mencari najis..
cehh..tak senonoh!!
arghh..gua malas nak ambik pedulik pasal diorang.pegi mampos laa diorang!!!buat sakit hati jer..
gua pun terus melangkah masuk ke tandas dengan tergesa2 untuk membuang segala hasil kunyahan semalam..belum sempat gua memulakan langkah kedua tiba2..

"bang!! sebelum masuk bayar dulu dua posen"

langkah gua terhenti dan terus melemparkan pandangan bengis kearah wanita keparat itu..

"apsal kene bayar pulak?selama ni aku masuk free jer?"
"undang2 baru pak, semalam baru bikin"

Arghhh..peduli arr..hajat gua belum tertunai lagi nih..

apabila sudah selesai gua pun mula melangkah kuar dari tempat yg berbau tempayaki itu..tiba2..

"pak..bayar disini pak"

aku panas betol la mat2 n minah2 indon ni!! ape bang@#$^!& sgt diorang ni?apsal lak gua kene bayar? selama ni gua masuk takde pun kene bayar..gua pe lg,sound direct rr..

"assalamualaikum..kalian semua ni tak tau malu ke?tinggal kat negara malaysia ni dgan haram pastu mintak plak duit org2 sini dgn ugutan..kalian ni dah cukup baik saya tak report polis ttg masalah kalian ni. kalian ni dah la budaya menyakitkan mata.dok melepak ramai2 kacau anak gadis org pastu buat onar buat jenayah..merompak mencurik!tak tau malu ke?kalian ni macam melepaskan an#$%g tersepit la..dah bagi peha bak betis..dah dah..ni hah dua posen buat beli sabun cuci ketiak hangit kalian nih"

huiiii!!mase tu gua bukan men hebat lagi berkate2 sampai sebahagian sampah2 tu hanyutkn diri..arghh..peduli la.ni negara gua!!gua punyer harta ikut suke gua la nak watpe..gua ade sumbangan..tapi bila hak gua lu rampas sudah pasti gua akan lempar ta%k kemuka lu sebab lu takde hak nak ambik harta gua..

gua marah sebab gua tengok sahabat2 gua macam lemah lembut sgt kat makhluk perosak nih..tu la bek sgt!! sekarang depa dah pijak pala kita..sapa susah?kita la sapa lagi..hapuskan depa semua!!HAILLL!!!

6 comments:

ilazz said...

hailll hitler!! ~hehehe~

eddie dewanaga said...

ari tu gua turun plaza angsana jb...
awek gua siap sound, kita ni kat angsana ke kat jakarta..???

pastu kejadian bawak lari anak dara org balik lombok... huh... bikin gua panass je beb!!

BESIHITAM said...

tau xpe..aku panas betul la ngan depa semua ni..lagi2 mat bangla.
pakai kain pelikat pastu ronda satu taman..benci betull!!

ghost_MaR said...

no comment r dude ...
tapi bas rapid & citylinerasyik d'penuhi makhluk2 p'rantau ...
suka main kaki orang , suka men baling2 benda , hukalloh ...
mls nk men sound2 ...
org Indonesia yg kt ipoh baik lagi ...

BESIHITAM said...

ala skang ni diorang dah pandai nek kapal terbang dah la

ekha@bella said...

btul btul btul...
makhluk2 perosak ni makin beranak pinak dh kt mesia ni..mesia pn wat derk jerr..suke la dorng..dtg sni lau btul cr rezki x pe..tp kdg2 kes2 yg x senonoh ni dorng gak yg wat sumbangkn..mmg haram la kn..bkn nk kte sume dorng ni jht tp tah la..pendek kate trus trang ckp mmg I anti gle ngn dorng nye kaum ni..ingt bgus sgt kot ngn fesyen rmbut kembang kerinting, bersuar kembang tu..!! isshh emosi dh plak ni...(sbr2..)