KLIK UNTUK DAPAT HADIAH

Tuesday, October 28, 2008

SAHABAT GUA HILANG MOTOR!!!

Mintak Perhatian kepada rakan2 gua yang gua ingati. Hari ini member gua telah kehilangan motor yang amat beliau sayangi.
ciri-ciri motor tersebut ialah:

-Motor HONDA EX5 DREAMS
-WARNA MAROON
-NO. PENDAFTARAN PGW 4102
-NAMA PEMILIK: MOHD HELMI B ABD RASYID

Kepada member2 gua yang ade ternampak atau terbawak pulang motor ini tanpa disedari, silalah kembalikannya segera. sahabat gua sedang bermuram durja sekarang nih. meleleh air mata dia. so, kepada rakan2 cop inilah masanya untuk anda melakukan tugasan penting!!!

kepada pencurik moto nih silalah kembalikannya segera sebelum anda dikembalikan ke rahmatullah dengan segera.!!!

7 comments:

ilazz said...

Ko dengor tu cik pencurikkk!!

Baik ko pulangkan cepat motor si helmi tu sblom ko jdk arwah!!

~muahahaa~

Anonymous said...

tulah, kacau je orang ngah date:)

mapieceofart said...

smoga dilaknati lah hendaknya pencurik tu... amin...

celaka btul lah... aku ilang nset smpi 3X dulu pun time ujung² sem camnilah... sial jer... mkn duit haram, apahal... x ke mane jgk...

cian penang... jgn nangis² no... abu pujuk dier tau... huhuu...

GUA said...

ILAZZ
-ko dgr tak tu cik pencurik??ramai ni nak blasah hamg nih!!

nanti jadi arwah leh la kite makan free..hakhak

KOPIHOLIK
-patut la hilang..hahahah

maPieCeoFarT
-sian ko..henset pun menghilangkan diri..hehehe..
ngah pujuk r ni.sian beliau

jelikweyh said...

ak pn pnh ilang motor ... honda EX5 class milik ayahanda ... tgh lek lok dating pun leh ilang ... ms tuh mlm thn 2006 ... sampi skang x jumpa lg ... org kata , klu motor dh ilang , jgn b'harap sgt utk jumpa sbb skang dh ad sindiket lerai2 kn motor ... dlm U pn d'org letak spy ... so , kpd p'milik2 motor , gunalh 2 . 3 rantai utk m'rantai motor ... s'canggih mn pn motor korang ( x kira lh yg ad bunyik2 cm kereta ker , yg ad switch mcm honda wave ker , ) , jgn harap kn sgt security tuh ... guna mangga kew , rantai kew sbg p'jagaan tambahan ... p'curi2 motor skang dh licik ... der pki asid murah jerk ... ps2 der hala kn ker temp yg b'kunci , effect der , kunci akn t'bukak ... kt kereta pn gitu ... percaya x klu ak kata rmi yg buat tuh b'umur 13 - 19 thn majoritinya ... bdk2 nih jual blk s'bijik motor curik tuh RM250 - RM300 jerk ke org tgh ... ad s's'tgh motor curik d'seludup ke indon ( yg nih ikut org tgh r kn ) ...

redho dgn qada' & qadar allah adlh perkara yg paling susah utk d'laku kn dlm idop ... tol x ??? tp kena terima hakikat & teruskn idop ...

P/s: sowi erk , ak share experience jerk sbg org yg pnh ilang motor & pnh b'sok sek dgn bekas2 p'curi yg dok kt pusat p'mulihan akhlak ...

GUA said...

syukur alhamdulillah aku x pnah kehilangan brang2 yg tersayang lg..cuma cemas2 tu ade la.huhu..
penah satu ketika dulu aku sedang mancing tiba2 pe yg aku dpt ialah lampu motor kriss.aku pun masuk kedasar dan melihat pe yang ade terdapat dalam tu..mak aii!!rangka moto da..aku pe lagi repot ketua kmpung la..ermm..patut ikan takde huhuhu..

ekha-bella said...

hubby I pnh ilang kete dulu..thn 2006..mmg haram x jmpe..brmuram durjana la gak die sebulan sblm dpt kete baru..sian tau..lau kenang2 kete pertama lak tu after hbis stdy..
after 6 months jmpe blk tnggl rangka je..seat, pintu, sume2 pn dh x de..yg jd persoalan nye jmpe kt dpn balai polis..cmne tu?