KLIK UNTUK DAPAT HADIAH

Friday, October 10, 2008

MARI KITA TENGOK PEBENDE YG TERJADI

erkkkk..alhamdulillah..ermm..ni dah masuk hari ke sebelas beraya. kenikmatan raya belum lagi gua habis kecapi. dalam perut gua sekarang ni penuh dengan serdak2 kuih raya jiran2 dan rakan2 gua yang begitu baik hati mendermakan sejumlah kuih raya pada gua ni..
yeahh.. dah menjadi kebiasaan, setiap kali raya pasti gua akan kehabisan beribu-ribu ringgit untuk membeli barang keperluan seperti sampul surat, kad raya, kerepek2, bedak, stokin, gincu, eh eh..silap silap!! tu barang pempuan nyer gua mane pakai gincu oishhhhh...
banyak lagi la duit gua abis, yang paling ketara sekali gua banyak menghabiskan wang gua dengan membeli putik kapas..uishhhh...mahal la sekarang kan..heheheh..
diam tak diam dah banyak gua mencarut..hehehe..gua sebenarnya nak tanya pada korang semua, korang semua diminta bangun dan cuba meraba2 belakang ponggong anda(bagi lelaki) kemudian seluk kedalam poket belakang pastu ambik wallet kemudian bukak..HAHH!!! bagi pempuan plak cari la inisiatif sendiri nak ambik wallet tu..takkan nak meraba-raba ponggong kot??hakhak..guro jerr..
HAHHH!! pebende yang ade kat dalam tu?? cube tengok!! pastu nanti bagitau kat gua k.hahahah..nanti gua siarkan gambar2 isi dalam wallet lu orang semua..hekhekhek..kita tgok sape yang paling keringgg..kehkehkeh..gua?? lu orang hantar dulu nanti gua tunjuk kat lu orang wallet gua ade ape..tikus kot??kekekekek...

1 comment:

ekha@bella said...

wahhh smpai abis beribu-ribu bli brg raye..dasat!