KLIK UNTUK DAPAT HADIAH

Tuesday, November 11, 2008

PADAN MUKE AKU....

Semalam adalah hari malang bagi gua...
Gua tak tau ape dosa gua sampai gua diduga seperti ini.

Gua balik dari angkasapuri RTM atas dasar kerja, sedang leka memandu gua teringat satu benda. Yeah!! gua nak beli pick guitar dulu la kat Plaza Alam Sentral! gua parking kat tepi jalan dengan alasan 'beli tak lama kejap jer'. sedar tak sedar gua pergi kedai cd tgok material baru. sedar tak sedar gua lama kat kedai tu dekat setengah jam gak la. gua tak beli pe pun kat kedai tu,saje borak pasal metal ngan budak jaga kedai tu. gua pun blah dari situ. gua kembali ke kereta dan.....

"mane kete aku? Alamak!! aku letak sini tadi..adussss..sape curik ni?? arghhhhh..alamak!! hilang kerr??? musnah la hidup akuuu!!!

gua nak nangis tapi gua tahan dan gua tanya kat manusia yg lalu lalang kat situ..pastu tiba2 sorang makcik menyapa.

"kene tunda la tu?"

Yeah!! itulah jawapannya..kete gua kene angkut ngan MBSA..
F*@&*&^&*ck*(**!&*&^%#@$

gua merayu macam budak2 mintak aiskrim..akhirnya gua akur..gua kene bayar gak
B!@#%$%%*&*&@*&^%**

malangnya gua...pick harga RM1.50+saman RM70(harga sebelum RM270)= menangis(bangkrupsi)

gua dah la tak berduit time ni..menyesal gua tak dengar cakap bini..huhu..
sebelum ni bini gua ade pesan.

"balik terus tau jgan singgah mane2.."

tapi gua degil. ni la akibatnyerrr..

kwang kwang kwang
PADAN MUKE GUA!!!!

6 comments:

ilazz said...

x dengor ckap mini rupanyer? padan muka ko.. hehehhe..

eddie dewanaga said...

beli pick, kena tunda!

macam ni la baru kata rockstar...!

ekha-bella said...

huhu..cian. lian klai dgr ckp bini tau..

Aku said...

hahahaha .. .hadoiiii banyak tu bro RM 70 tuhhhh ... belanja kita org makan ada pekdah bro dari bayar mbsa tuhhh ... thehehe...takpe semangat rock mesti mebara dan terus membara broooo ...

GUA said...

ilazz
-sampai hati ko yek..nanti ko tau la macamane..kuikuikui

EDDIE
-huhuhu..mampuihhh kalo nak jadi rockstar macam nih..

EKHA
-aik??ekha cakap pelat ker salah eja nih?konpius aku..kekeke

GENG METAL
-tu la pasal..kalo blanje korang semua kan bagus dapat membesarkan perut..kahkahkah

ekha-bella said...

huahhahaa...slh eja upenye..kah3..malu2..huhu