KLIK UNTUK DAPAT HADIAH

Wednesday, November 12, 2008

KERETAKU KEMBALI MEWARNAI HIDUPKU

Ahaahh!! arini gua kembali menceriakan diri..hehehe.. bese laa kereta dah berjaya dijamin dalam kandang..kahkahkah..sian kete gua, monyok jer kat dalam tu kawan dengan lori sampah..siot tol!!

Bila gua bayar je saman tu gua terus berlari mendapatkan kete perodua skyline gua..winduu woo lame tak sentuh(chaiitt..padahal baru beberapa jam tak jumpa)..

tanpa berlengah lagi gua terus menyetat kete gua tuhh..

WROMMMMMM...hahahaha..masih lagi hebat seperti semalam(thanx faidi cos hantar aku kat seksyen 17)

gua terus memecut selaju-lajunya sambil memutarkan lagu FTG-aku tak peduli tanpa menghirau bangla-bangla sekeliling
lepas gian la katakan..heheheh...

4 comments:

eddie dewanaga said...

perodua skyline..!!

fast n furious part 3 tu.....

BESIHITAM said...

hahaha..perodua skyline.kekek

ilazz said...

pas ni kena dengar ckp mini tauuu

hehehe...

ekha@bella said...

perodua skyline? mesti hebat kn? ;)