KLIK UNTUK DAPAT HADIAH

Thursday, August 12, 2010

PUASA YANG YOK KATANYERR..



LETIHNYER BERPUASEEE..HAHHAA




wowowowowowo...sekali gua teringat la pulak kalo bercerita tentang pose ni..mase gua kecik2 dulu la mase kat kampung..gua ni dulu memang amat menggemari susu..kire gua setiap pagi gua akan menghabiskan susu yg adik gua minum..besenyer adik gua minum separuh je tapi yg menghabiskan susu tu gua la..nak dijadikan cerita..pada bulan pose mase tu gua leh plak x ingat..pagi2 gua habiskan susu adik gua tu.kekekek..perkara tu berlarutan sampai 5 hari puasa ketika tu mak gua ternampak gua sedang enak meratah susu..dia ape lagi..saripuddinnnnnnnnn...hahahahha..menggelegak telinga gua terdengar jeritan beliau..hahahh..tu dulu..skang xde dah..dulu puasa separuh hari je..kul doblas dah leh berbuka..hahahha..petang leh jadi tukang rase..demam kononnyer..kekekke..dapat air terus hilang demam..hahahah..kalo puasa separuh ari org panggil puase yang yok..kekekek..pagi2 bukak periuk..letihnya len macam je kan..skang ni baru la sonok berpuasa..ade org yg tersayang..ade kengkawan..best2..hahhaha..ape2 pun..JANGAN PUASE YANG YOK K..MALAM MUBARAK SIANG MURTABAK...KEKEKEKEKEK..RENUNG2KAN DAN SELAMAT BERAMAL...

No comments: