KLIK UNTUK DAPAT HADIAH

Tuesday, August 17, 2010

GELAK TERGOLEK GOLEK

arini gua lepak2 macam bese kat restoran yg selalu gua lepak..biasa la gua pekene teh o ais limau lepas terawih..tengah syok gua lepak2 tiba2 ade sorang customer kat restoran tu terpukang atau bahasa saintifiknye terjatuh dari kerusi..bukan main gelak member dia samapi merah muke mamat tu..kahkah..gua silap x nampak je kejadian tu kalo x dgn gua2 bergelak ketawa sekali..x lama pas gua hirup2 air teh tu tiba2 gua ternampak kawan kepada si mamat tu pulak yang jatuh kali ni kaki kerusi tu patah..gua pe lagi..gelak berdekah2 la..warghhh kakakaka..member yg jatuh tadi pun turut bergelak ketawa.kakaka..terhibur sungguh gua malam ni kalo teringat kembali kejadian tu..kakakakaka..warghhhh..lawak2..natijahnya disini..jgan la gelakan orang nanti buruk akibatnya..tuhan balas sekejap jer..hahahaha.

No comments: