KLIK UNTUK DAPAT HADIAH

Monday, April 7, 2008

GUA LA NI..

achummm!! achummmmm!!! hui.. nak kene serang penyakit ni. ermm.. ape kabar ye lu orang semua?gua harap sihat la hendaknya. buat pengetahuan lu semua ni la pertama kali gua meng'created' blog ni. nak kata pengalaman dah ade, memang la ade sikit2 tapi gua ingin menulis gak dan bkongsi cerita gua terhadap lu orang semua yang berada diluar sana.. buat pertama kalinya gua menulis ni gua takde ape2 cerita yang menarik nak dikongsikan bersama, oleh kerana gua ni masih lagi mencari hala tuju hidup didunia ni gua mintak sangat pendapat2 daripada lu orang semua, apakah tujuan kita hidup kat mukabumi ini. adakah sebagai seorang khalifah ataupun sampah yang hanyut dibawa arus? siapa yang menentukan halatuju hidup kita?mak ayah? atuk nenek? hurmmm..bukan semudah itu mereka nak membantu kita sampai kita ini betul2 menjadi sempurna.so, kalau bukan kita siapakah lagi yang mampu menentukan dan mencorakkan kehidupan kita. selagi nafas terlekat di rongga, bersama-samalah kita menentukan halatuju kehidupan kita. kemana dan dimanakah kita selepas hari pembinasa?tanyalah pada akal dan iman yang terbuku didada..
Wallahhuaklam...

No comments: