KLIK UNTUK DAPAT HADIAH

Thursday, May 28, 2009

NI DIA PENANGAN MAMAK!!!

gua sejak akhir-akhir ni kuat betol makan kat kedai mamak. entah jin tanah mane yang merasuk gua sampai gua terpikat dengan kari-kari mamak yang pekat tu. semalam kari, hari ni kari esok kari, hari2 mau kari sampai kencing pun bau kari..kekekekeke..

gua pelik kenapa orang suke makn kedai mamak? padahal bukan mamak yang jadi pekerja-pekerja diorang tuh, semua tu india mane tah diorang ambik yg kite ni bantai jer..

tapi xpe.mulai hari ni gua tak makan kat kedai mamak dah k...pe plak pendapat korang? penah rase penangan kari kambing mamak tak?heheheh..mesti penah punya, jgan tak mengaku la..hakhakhak..k la gua nak p makan tosei n roti nan jap...
aneeee.. kasi teh tarik satuuuuuuuuuuuu...

alamak!!!
CABOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT.........

3 comments:

ghost_MaR said...

ak anti-makanan mamak ...

tp lately , ak br pindah umah ...

rmi indian , ad skit punjabi , ad skit pakistan ... tgh ramah2 dgn indian food tu pn klu d'org bg ... mkn kt mamak stall ak x pnh lg ...

tp ak tgk , org suka mkn kt mamak sbb byk & murah ... tambah2 kdi2 mamak skang dh maju siap ad big screen utk tgk bola mlm2 & WiFi service ... ak tumpang WiFi kdi mamak , amek air soya yeo's jerk ... huhu air2 der pn ak x minum ... dr p'amatan ak , menu yg paling laris kt mamak ialh mee goreng mamak , teh tarik , pasembor & roti canai ...

kesimpulannya , ak 1 family x mkn mamak ... huhuh

Geng Metal said...

cuba lu buat konon2 tanya ada kari lembu? haaaa kalo dia kata takda tu, maknanya bukan islam le tu ... baik lu hati2 bro ... pehh, gua kalo terdesak je baru makan kat kedai mamak neh ...

pauhputik said...

kawe dulu brehi jugok makan kat kedai mamak sambil menikmati wi-fi. Tapi sejak berlaku peristiwa tu, x sanggup lagi jejak kaki ke kedai mamak walaupun untuk wi-fi...
x se doh.............