KLIK UNTUK DAPAT HADIAH

Thursday, February 26, 2009

GUA PUN JADI MANGSA

tempat gua ni asyik berlaku kemalangan jer..pelik la gua..ari tu ade kete kancil terbakar tak lama pastu ade lori roti takde brek terbalik, pastu ade orang eksiden pecah lampu..last skali ade sorang manusia ni tereksiden jugak tapi tengah reverse..huhu..pecah lampu belakang..nak cepuk muke mamat tu tak sampai hati plak..muke plak taknak kesian macam kambing.. gua la tu..yang tereksiden tu..uwaaaaaaaaaa..ganti balik lampu kete aku..uwaaaa..

2 comments:

ghost_MaR said...

gila sadis ...
hehehe
padan muka !

Geng Metal said...

lu kena bikin gigs kat situ, baru aman roh2 yang bersemadi kat situ tu .. akekekkee