KLIK UNTUK DAPAT HADIAH

Sunday, September 21, 2008

kuih TAT kuih paling merbahaya..

kuih tat sedang dalam pembikinan




Arini gua sangat bermuram durja... mak gua sampai hati ketuk pale gua dengan acu kuit tat..huhuhu..sedih weiii..nak nangis da ni tapi tahan jer..tahan kentut la..kekekek.. arini gua tolong mak gua buat kuih tat..saje nak menyebok-nyebok, maklum la pes time buat kuih.. ngah syok mak gua menyental dan menggentel tepung gua dengan selambanya ambik doh tepung tu wat bentuk dinoso.. puyyyooo..hebat tol anak mak ni.. KUNG!!! adehh! KUNG!! adehh!! bunyi ape ye sedare tadi tu?hakhakhak tu la bunyi batu bata dilagakan dengan tengkorak kepala..kekeke..bersepai otak gua kene hempuk dengan beliau..sibok sangat..


gua teruskan mengganggu org tua t
u buat kije..kali ni gua agresif skit dari tadi..kali ni gua dok ngira kuih tat beliau dengan suare macho ala-ala kamarudin mamper(pembace bite kat tb tu la).

"mak!!mak!! gua kira yer kuih tat ni"kata gua

"jangan nak ngade2 la weh!! aku tarik tali pucat tu kang"balas
mak gua
"amboi amboi amboi...sejak bila dah pandai bergurau senda ni?"gua berkata lagi

"sejak jatuh dalam lobang taik umah pok hang la..kehkehkeh.."mak gua berkata-kata

"malas layan org tua..makin menjadi plak lawaknyer"bengang gua.


mak, gua kira kuih tat ni..mak jangan cakap banyak ek!!

"satu TAT!"gua mula menyusun dan mengira.

"dua TAT!
!"
"tiga TAT!!"

"empat TAT!!"
"li
ma TAT!!" "enam TAT!!"
"tujuh TAT!!"

"lapan TAT!!"

apeee!!!!!!!!???????(mak gua tiba2 menjerit)

ko ulang yang last tadi!!
"lapantat!!"gua ulang semula
woiii!!! ko ulang balik semula..cakap jelas2!!

"8 tat, Lapan TAT, lapantat!! semua sekali ade lapan tat!


KETINGGGGGGGG!!! KEPUSSS!! KETANGGGGGGGG!! BUK!! PERRRRRHHHH!!! ADOOOOOOOOOOOOOOOIIIIIIIII LAAAAAAA WEIIIIIIIII....nape niiiii....huhuhuh.. kecik2 taknak mampus dah besor dok mencarutt!! padan muko hang! huhuhuhu.......tolong gua weiiiiiiii..ape salah gua weiiii..

3 comments:

cik fatihah said...

oit!!!!
asal plak paling bahaye???
selekeh punye perangai..
mencikk!!
padan muke..
makcik...len kali nk hempuk bagi kuat lagik!
lalalalala

BESIHITAM said...

bahaya rr weii..
mane leh kire sampai lapan..

ekha-bella said...

lorrr kan x psl2 dh kne hempuk..hehe..

kuih tat x bahya yg bahya ble u melajak kire x smpat break :D